/

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Sexy οπίσθια.. για να ξεκινήσει ωραία η μέρα! Πώς να τα αποκτήσετε..


Τα οπίσθια είναι ένα από τα μέρη του σώματος που δεν περνάνε απαρατήρητα από κανέναν άντρα. Όσο σοβαρός και αν είναι, όσο και να μη θέλει να κοιτάξει, το βλέμμα θα πέσει χαμηλά, θέλει δε θέλει.


Πάμε να δούμε μερικές φωτογραφίες οπισθίων με κοπέλες οι οποίες φοράνε παντελόνια για γιόγκα..


Για να αποκτήσετε και εσείς τα τέλεια οπίσθια το sportackus σας προτείνει μερικές ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που θα προκαλέσουν αλληθωρίαση (;) σε όλο τον αντρικό πληθυσμό.

1. Προβολές

Με τα χέρια στη μέση, κάντε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, λυγίστε τα γόνατα και κατεβάστε τη λεκάνη, κρατώντας το σώμα σας ευθυγραμμισμένο και κατακόρυφο. Λυγίστε το μπροστινό σας γόνατο τόσο ώστε η κνήμη να είναι κάθετη στο δάπεδο και ο μηρός παράλληλος με αυτό. Μείνετε εκεί για 1-2΄΄ και επανέλθετε αργά στην αρχική θέση. Κάνετε 8-12 επαναλήψεις για κάθε πόδι, εναλλάξ.


2. Σκουότ

Από όρθια θέση και με τα πόδια αρκετά ανοιχτά, κατεβάστε τη λεκάνη σας προς τα πίσω και κάτω, σαν να πρόκειται να κάτσετε σε μια καρέκλα που βρίσκεται πίσω σας. Κατεβείτε αργά σε βαθύ κάθισμα, διατηρώντας την πλάτη και τη μέση σας ίσιες. Μείνετε για 1-2΄΄ στη θέση αυτή και επανέλθετε αργά στην αρχική θέση. Κάνετε 12-15 επαναλήψεις.


3. Γέφυρα

Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα γόνατα λυγισμένα και τα χέρια στα πλευρά σας. Σηκώστε τη λεκάνη σας, σφίγγοντας τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, και μείνετε εκεί για 2-3΄΄. Κατεβάστε τη λεκάνη σας αργά και επαναλάβετε 12-15 φορές. 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
^ Scroll to Top